Правила повернення товару

Правила повернення товару

Відповідно до Закону «Про захист прав споживача», покупець має право повернути придбаний на сайті https://novi-mebli.com.ua/ товар неналежної якості.

Споживач має право здійснити обмін непродовольчого товару належної якості на ідентичний у продавця, де було здійснено покупку, якщо товар не влаштовує його за такими критеріями, як форма, габарити, фасон, колір, розмір або інші причини, що роблять його непридатним для використання за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо продавець не встановив довший строк. Для обміну товар повинен залишатися невикористаним, зберегти свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також чек або інший розрахунковий документ, що був виданий при покупці.

Пухові вироби та постільна білизна, згідно з Додатком № 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)", не підлягають обміну та поверненню.

Категорії товарів, що підлягають поверненню

Товари належної якості:

  • Товари приймаються до повернення, якщо вони не були у вжитку, зберігають товарний вигляд, упаковка, пломби, ярлики, товарний чек не пошкоджені.

Товари неналежної якості:

  • Повернення товарів неналежної якості здійснюється за наявності товарного чека, гарантійного талона та технічного паспорта вироби.

 

Для обміну чи поверненню покупцеві необхідно надати

Товари належної якості:

  • якщо він не був у вжитку;
  • товарний вигляд в ідеальному стані;
  • не пошкоджені: упаковка, пломби, ярлики, товарний чек;
  • збережені споживчі властивості.

Товари неналежної якості:

  • Товар.
  • Товарний чек (видаткову накладну).
  • Упаковку, в якій доставлявся товар.
  • Виробничу етикетку/паспорт товару.

Якщо Ви виявили невідповідності зовнішнього вигляду або якості вашого товару, будь ласка, відправте скановані копії наступних документів на адресу електронної пошти d.savchuk@novi-mebli.com.ua:

  • Претензійну заяву, в якій вкажіть назву товару, дату придбання та детальний опис проблеми з товаром.
  • Фотографії пошкоджень товару. Для матраців - також фото основи ліжка (загалом 4-5 фото високої якості).
  • Фото чеку про покупку (або копію видаткової накладної).
  • Фото гарантійного талону.

 

Терміни, умови та порядок повернення товарів

Товари належної якості:

  • Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з дня покупки.
  • Клієнт повинен надати товар у первісному стані, разом із всією комплектацією та документацією.

Товари неналежної якості:

  • Повернення можливе у випадку виявлення дефектів, не вказаних при покупці.
  • Товари приймаються до повернення протягом гарантійного терміну, встановленого для кожного товару окремо.

Місце повернення товарів

  • Повернення товарів може бути здійснено в наших магазинах або за адресою регіонального складу, що буде вказано при зв'язку з нашим спеціалістом.
  • Склад або відділення вказаний відправником.

Умови повернення коштів та витрати

  • Повернення коштів відбувається протягом 14 днів з моменту прийняття товару.
  •  Повернення може відбутися, як на банківську карточку, так і готівкою в залежності від характеру взаєморозрахунку. Сспосіб повернення коштів має відповідати способу оплати товару.

Контакти для звернень

  • У разі виникнення питань, звертайтеся до нашої служби підтримки за тел.: +38 (068) 352 9358
0
false
false
true
Вилучити
Змінити
tr
true