Правила повернення товару
Правила повернення товару
Відповідно до Закону «Про захист прав споживача», покупець має право повернути придбаний на сайті https://novi-mebli.com.ua/ товар неналежної якості.
Категорії товарів, що підлягають поверненню
Товари належної якості:
- Товари приймаються до повернення, якщо вони не були у вжитку, зберігають товарний вигляд, упаковка, пломби, ярлики, товарний чек не пошкоджені.
Товари неналежної якості:
- Повернення товарів неналежної якості здійснюється за наявності товарного чека, гарантійного талона та технічного паспорта вироби.
Для обміну чи поверненню покупцеві необхідно надати
Товари належної якості:
- якщо він не був у вжитку;
- товарний вигляд в ідеальному стані;
- не пошкоджені: упаковка, пломби, ярлики, товарний чек;
- збережені споживчі властивості.
Товари неналежної якості:
- Товар.
- Товарний чек (видаткову накладну).
- Упаковку, в якій доставлявся товар.
- Виробничу етикетку/паспорт товару.
Якщо Ви виявили невідповідності зовнішнього вигляду або якості вашого товару, будь ласка, відправте скановані копії наступних документів на адресу електронної пошти d.savchuk@novi-mebli.com.ua:
- Претензійну заяву, в якій вкажіть назву товару, дату придбання та детальний опис проблеми з товаром.
- Фотографії пошкоджень товару. Для матраців - також фото основи ліжка (загалом 4-5 фото високої якості).
- Фото чеку про покупку (або копію видаткової накладної).
- Фото гарантійного талону.
Терміни, умови та порядок повернення товарів
Товари належної якості:
- Повернення товару належної якості можливе протягом 14 днів з дня покупки.
- Клієнт повинен надати товар у первісному стані, разом із всією комплектацією та документацією.
Товари неналежної якості:
- Повернення можливе у випадку виявлення дефектів, не вказаних при покупці.
- Товари приймаються до повернення протягом гарантійного терміну, встановленого для кожного товару окремо.
Місце повернення товарів
- Повернення товарів може бути здійснено в наших магазинах або за адресою регіонального складу, що буде вказано при зв'язку з нашим спеціалістом.
- Склад або відділення вказаний відправником.
Умови повернення коштів та витрати
- Повернення коштів відбувається протягом 14 днів з моменту прийняття товару.
- Повернення може відбутися, як на банківську карточку, так і готівкою в залежності від характеру взаєморозрахунку. Сспосіб повернення коштів має відповідати способу оплати товару.
Контакти для звернень
- У разі виникнення питань, звертайтеся до нашої служби підтримки за тел.: +38 (068) 352 9358